Skocz do zawartości


Zdjęcie

Forumowy konkurs PO 2010


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#61 Y.O.C.

Y.O.C.

    #7

  • Rada Redakcji
  • PipPipPip
  • 3593 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa / Richmond
  • UZ:Sedinowie, C. Giroux, E. Lack
  • UD:Canucks, Comets, Blue Jackets, MODO

Napisano 16 kwiecień 2010 - 09:00

Indian Leafs Nation:
joker wg. zasad Andrzeja - TAK
zawodnik wystawiany max. 2 razy na runde, bramkarz do 4 na runde..


+1 od Predators, oczywiscie z zalozeniem, ze startujemy od czystej karty.

Wspolczuje troche zdolnemu, ktory bedzie musial zbierac info, kto ile razy kogo wystawil ;)

Yosemite Howlers (2003-2013)            Vancouver Maroons / Swift Foxes (2013- )

 

     sc.gif  sc.gif   sc.gif  sc.gif                                                 sc.gif  sc.gif

     03/04  06/07 08/09  10/11                                 14/15  15/16

 


#62 Volume 3

Volume 3

    The man behind Game On!

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 5643 postów
  • Gender:Male
  • Location:Coming to a rink near you

Napisano 16 kwiecień 2010 - 09:08

Wspolczuje troche zdolnemu, ktory bedzie musial zbierac info, kto ile razy kogo wystawil ;)

Excel Twoim przyjacielem - robilem to w zeszlym roku i jakos sie udalo :)

#63 zdolny

zdolny

    NHL fever!

  • Redaktor
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Gender:Male
  • Location:Wielen/Pila
  • UZ:M.Lucic, C.Ward, R.Luongo
  • UD:Boston Bruins
  • GG:1149072
  • Liga Typerow: retired

Napisano 16 kwiecień 2010 - 09:48

Dokladnie, excel moim przyjacielem.

Jasne, ze od drugiej rundy zaczynamy od czystego konta, pierwsza toczy sie wedlug ustalonych zasad, przy czym od 19.04 weszlaby superstatystyka.

DeepForest Deers:
Liga YFHL 2008/2009: RS - 4, PO - 5<>JRHL 2009/2010: RS - 2, PO - 7
JRHL 2010/2011: RS - 4, PO - 6<>JRHL 2011/2012: RS - 1, PO - 2
JRHL 2012/2013: RS - 11, PO - 11<>JRHL 2013/2014: RS - 4, PO - 4

JRHL 2014/2015: RS - 6, PO - 6<>JRHL 2015/2016: RS - 3, PO - 1

JRHL 2016/2016: RS - ?

Windsor Sentinels:
NHL.com.pl 2009/2010: RS - 7, PO - 8
<>NHL.com.pl 2010/2011: RS - 8, PO - 7
NHL.com.pl 2011/2012: RS - 9, PO - ;)<>NHL.com.pl 2012/2013: RS - 5, PO - 2
NHL.com.pl 2013/2014: RS - 6, PO - 7<>2014/2015: RS - 3, PO - 2

2015/2016: RS - 3, PO - 2


#64 Melvins

Melvins

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 646 postów
  • Gender:Male
  • Location:Sektor 322 rzad 10 miejsce nr 5
  • UZ:Jonathan Toews
  • UD:Blackhawks, Cracovia
  • GG:1916738

Napisano 16 kwiecień 2010 - 01:24

Zanim zmiany wejda w zycie mam jeszcze kilka sugestji, ktorymi wczoraj podzielilem sie z moimi kolegami z druzyny [rocks]Animals in Avalanche[/rocks]. Oto tresc tegoz peema:

Skoro juz na forum ruszyla dyskusja na temat ewentualnych zmian w konkursie to jam am jeszcze pare spostrzezen, ktorymi jednak w pierwszej kolejnosci chcialem sie podzielic z Wami.

Po pierwsze ani troche nie podoba mi sie moim zdaniem zawyzona punktacja w kategorii zwyciestw bramkarzy. Zacznijmy od tego, ze prawdopodobienstwo trafienia jest tutaj az 50% (choc wczorajszy dzien pokazal, ze to I tak malo ;)) czyli znacznie wyzsze niz w przypadku jakiejkolwiek innej kategorii.

Po drugie konkurs polega na typowaniu osiagniec indywidualnych poszczegolnych zawodnikow natomiast w tym przypadku mamy do czynienia ze statystyka bardziej druzynowa.

Po trzecie I chyba najwazniejsze, kiedy ktos obstawi wszystkie 10 punktow na zwyciestwo bramkarza moze wygrac 30 punktow. Kiedy zas postawi sie te 10 punktow na to ze ktos strzeli bramke I tenze zawodnik ustrzeli hat-tricka to wtedy dostajemy 29 punktow. Chyba nie musze rozwijac tego watku :)

Moja propozycja jest taka, aby postulowac ograniczenie wspolczynnika w tej konkurencji z x3 na x2.

Kolejna rzecza ktora sprawilaby, ze moim zdaniem bedzie ciekawiej byloby wprowadzenie limitu punktow przyznawanych na dana kategorie. Powiedzmy, ze gdyby ustalic taki limit na poziomie 4 punktow to druzyny chcac nie chcac beda musialy obstawic przynajmniej trzy kategorie.

Podoba mi sie tez pomysl aby ograniczyc mozliwosc typowania tych samych zawodnikow. Niesmialo zasugeruje, ze moznaby typowac poszczegolnych zawodnikow powiedzmy dwa – trzy razy w rundach 1 I 2 a nastepnie trzy – cztery razy w 3 I 4 z racji mniejszej mozliwosci wyboru


Serdecznie!

@melvins_rule

 

Here come the hawks, the mighty Blackhawks!
Take the attack and we’ll back you Blackhawks!
We’re flyin’ high and now let’s wrap it up!
Let’s go you Hawks, move out!


#65 miguel17

miguel17

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 3313 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • UZ:Teemu Selanne, Sami Vatanen, Perry
  • UD:Anaheim Ducks, Suomi

Napisano 16 kwiecień 2010 - 02:45

Dokladnie "winner" ma zdecydowanie za wysoki wspolczynnik, az dziwne, ze nikt jeszcze nie wpadl na to zeby postawic dziesiec punktow tylko na te kategorie :), Melvins wszystko objasnil i w pelni sie z nim zgadzam, choc mowie tylko za siebie ...dlatego warto tez rozwazyc limit na jedna kategorie...4 lub nawet 5 byloby OK...

#66 tkako

tkako

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 566 postów
  • Gender:Male
  • Location:Lublin
  • Interests:Sport, zaklady bukmacherskie
  • UZ:Jaromir Jagr, Henrik Lundqvist
  • UD:New York Rangers
  • Liga Typerow: 1/1 RS, 0/2 Playoffs (Best: #3)

Napisano 16 kwiecień 2010 - 10:51

Popozycje przedstawione przez Melvinsa sa wg mnie ok. Moze z wyjatkiem ostatniej, bo wg mnie 3 razy jak na serie finalowa to nadal za duzo (tym bardziej, ze punkty w finale licza sie podwojnie). Osobiscie sklanialbym sie do tego aby w kazdej kolejnej rundzie bylo ograniczenie maksymalnie dwukrotnego wystawienia zawodnika (w dwoch kolejnych rundach bedzie nadal w kim wybierac). Propozycja jokera rowniez brzmi w porzadku.

#67 qlukovski

qlukovski

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Gender:Male
  • Location:Opole
  • Interests:NHL, NBA, NFL i teologia
  • UZ:Mario Lemieux
  • UD:Pittsburgh Pengiuns
  • GG:3450328

Napisano 17 kwiecień 2010 - 08:54

Wspolczuje troche zdolnemu, ktory bedzie musial zbierac info, kto ile razy kogo wystawil ;)


A moze zamiast po prostu mu wspolczuc, to wpisujmy to sami w nawiasach przy typowaniach :) np. (G) 4 punkty - Cooke (1)
Przeciez nikt z nas nie bedzie oszukiwac, nie trzeba nam to podliczac, sami sobie to robmy

#68 zdolny

zdolny

    NHL fever!

  • Redaktor
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Gender:Male
  • Location:Wielen/Pila
  • UZ:M.Lucic, C.Ward, R.Luongo
  • UD:Boston Bruins
  • GG:1149072
  • Liga Typerow: retired

Napisano 17 kwiecień 2010 - 09:09

W punktach, bo troche sie zebralo:

1. Superstatystyka wchodzi w zycie od poniedzialku, podobnie jak i limity wystawiania zawodnikow od drugiej rundy playoff. Odpowiednie punkty regulaminu ulegly zmianie.

2. Co do zmiany wartosci wspolczynnikow - w momencie oglaszania konkursu pisalem, ze chetnie rozwaze wasze propozycje, ale takowych nie bylo. Teraz, gdy rozpoczelismy zabawe, nagle okazuje sie, ze padaja propozycje, co zmienic. Nie mozna bylo wczesniej? ;) Nie zmienia sie regul w trakcie gry, wiec i zmiany wartosci wspolczynnika nie bedzie, tak samo jak i limitu punktow dla jednej kategorii. Jesli ktos chce zaryzykowac 10 punktow na jedna kategorie to prosze bardzo, nikt tego nie broni. Tak na marginesie - po pierwszych trzech dniach bilans kategorii W to 10 trafien na 27 obstawien :D

3. Dzieki za propozycje, przy konkursie w przyszlym roku na pewno wezme je pod uwage.

4. Propozycje qlukowskiego bardzo mi sie podoba :) Jesli bylibyscie tak mili, to poprosze o wpisywanie, kto ile razy skorzystal z danego zawodnika w serii.

DeepForest Deers:
Liga YFHL 2008/2009: RS - 4, PO - 5<>JRHL 2009/2010: RS - 2, PO - 7
JRHL 2010/2011: RS - 4, PO - 6<>JRHL 2011/2012: RS - 1, PO - 2
JRHL 2012/2013: RS - 11, PO - 11<>JRHL 2013/2014: RS - 4, PO - 4

JRHL 2014/2015: RS - 6, PO - 6<>JRHL 2015/2016: RS - 3, PO - 1

JRHL 2016/2016: RS - ?

Windsor Sentinels:
NHL.com.pl 2009/2010: RS - 7, PO - 8
<>NHL.com.pl 2010/2011: RS - 8, PO - 7
NHL.com.pl 2011/2012: RS - 9, PO - ;)<>NHL.com.pl 2012/2013: RS - 5, PO - 2
NHL.com.pl 2013/2014: RS - 6, PO - 7<>2014/2015: RS - 3, PO - 2

2015/2016: RS - 3, PO - 2





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych