Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  Forsberg : (20 październik 2018 - 12:51 )

Mistrzowie dostają niezłe baty.

@  pawwko : (19 październik 2018 - 08:41 )

jakby ktoś nie widział gola Duclair :D https://twitter.com/...069212804112386

@  Hellraiser : (19 październik 2018 - 06:11 )

fakt ale ograć dwóch D na kolanach i założyć siatę G to jest hardcore :p

@  Pershing : (19 październik 2018 - 05:33 )

ale its still early in the season :D

@  Pershing : (19 październik 2018 - 05:33 )

jeszcze flyers wiec mi tam pasi :D

@  Pershing : (19 październik 2018 - 05:33 )

no ladna wsadzil

@  Hellraiser : (19 październik 2018 - 03:31 )

ale co tam Crosby czy McDavid...chociaż jest dopiero październik to bramkę sezonu strzelił Duclair :)...wow !!!!

@  Hellraiser : (19 październik 2018 - 03:23 )

a ja mówię że to chyba jedyny zawodnik który potrafi regularnie trzaskać po 100+ pkt na sezon wygrywać nagrody, grając w słabiutkiej drużynie :p

@  Pershing : (19 październik 2018 - 02:51 )

a ja mowie, ze nie jest najlepszym bo nie ma tytulow :p

@  Hellraiser : (19 październik 2018 - 02:49 )

ja mówię że McDavid jest najlepszym hokeistą a nie najbardziej utytułowanym. Ty uważasz że Crosby bo kibicujesz Pens i ma statuetki a ja że McDavid bo lepiej gra. Każdy ma swoje powody.

@  Pershing : (19 październik 2018 - 02:39 )

i nie tiki taka a tic tac toe :D

@  Pershing : (19 październik 2018 - 02:39 )

jesli McDavid cos takieog uczyni i przy okazji wrzuci pierscienie na lape + zlota na klate, to wtedy mozemy porownywac kto jest rzeczywiscie lepszy

@  Pershing : (19 październik 2018 - 02:38 )

byly momenty, gdy indywidualnosc przez krotki czas byly "przed nim", jak Kane, Malkin, etc, ale ci wszyscy sie zmieniaja a Sid nadal trwa

@  Pershing : (19 październik 2018 - 02:38 )

juz abstrahujac od bycia w bandwagon Pens, Crosby imho na tę chwilę jest nalepszy, 3 puchary, 2 złota IO, zawsze w czolowce punktujacych

@  Pershing : (19 październik 2018 - 02:37 )

a co mial Crosby powiedziec? "jestem najlepszy"? :D

@  Forsberg : (19 październik 2018 - 12:50 )

Ale sypią sie co chwile kary w meczu New Jersey - Colorado

@  Forsberg : (19 październik 2018 - 12:43 )

Piękna tiki taka Devils przy strzelonej bramce.

@  Forsberg : (19 październik 2018 - 12:42 )

Głupia kara dla Toronto. I za chwile kolejna kara od Malkina. :D

@  Hellraiser : (18 październik 2018 - 08:52 )

mnie sezony gdzie zwyciężca ART zdobywa po 80kilka pkt nie bawią...brakuje mi czasów gdzie najlepsi mieli po 150pkt a McD daje chociaż nadzieję na jakieś megawyniki

@  Hellraiser : (18 październik 2018 - 08:49 )

Nie jestem fanem McDavida w sensie że to mój idol ale fajnie, że jest teraz taki gość w lidze...


Zdjęcie

Liga 2010/2011


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
300 odpowiedzi w tym temacie

#301 Miki

Miki

    Advanced Member

  • Rada Redakcji
  • PipPipPip
  • 1891 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • Interests:sport, polityka
  • UZ:John Tavares
  • UD:NY Islanders

Napisano 16 wrzesień 2011 - 12:59

Liga jest kontynuacja zeszlotrocznej wiec zmian w Scoring & Settings nie nalezy oczekiwac. Ja mam propozycje zeby lige juz zalozyc i kolejni chetni beda dokoptowywani. Rok temu gralo nas 18 z podzialem na 2 dywizje.


skoro juz tak perorujesz to rozumiem, ze poinformujesz nas jakie byly?:) te, ktore podalem to wynik kilku lat doswiadczen w innej lidze - najmniej wypaczaja wyniki, sprawiaja ze znaczenie zyskuja nie tylko strzelcy i asystenci ale i gracze pokroju Clutterbacka czy Konopki:)

usa-john-tavares_1.jpg?itok=cWNi78Tt

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych