Skocz do zawartości


Zdjęcie

Buffalo Sabres 2013/14


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
117 odpowiedzi w tym temacie

#101 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 26 luty 2014 - 06:24

Ładnie chłopcy zagrali wczoraj. Dobry mecz Millera, jeden z ostatnich najpewniej....dziś Boston i Enroth w bramce....wczoraj Scott grał w obronie....serio nie mamy lepszych obrońców??....i wracając do Omarka to czy ktoś mi może wytłumaczyć na jakich zasadach go sie pozbylismy??....czy jego kontrakt wciąż sie liczy do capu??...
.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#102 sab88!

sab88!

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 214 postów
  • UZ:Milan Lucic
  • UD:Sabres

Napisano 27 luty 2014 - 10:11

Ładne jaja 2 zwycięstwa w 2 noce. Wydawało się, że mecz z Bruins musimy przegrać. Szczęśliwe zwycięstwo z Caroliną + brak Millera + oczywista różnica jakości w obu drużynach + gramy drugi wieczór z rzędu, a tu taka niespodzianka. Trzeba przyznać, że Bruins zagrali beznadziejnie w obronie i mieliśmy trochę farta do sędziów (kara dla Marchanta, a raczej brak wykluczenia dla Myers'a, który chwilę poźniej strzela w PP), ale brawo dla chłopaków za walkę do końca.


Użytkownik sab88! edytował ten post 27 luty 2014 - 10:11


#103 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 28 luty 2014 - 03:20

...wisienka na torcie to gol D'Agostiniego....pięknie ośmieszył Chare...:)..


.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#104 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 01 marzec 2014 - 01:10

...no i era Millera sie skończyła.....razem z Ottem idzie do St.Louis....w drugą stronę wędrują Chris Stewart, Jaro Halak, William Carrier i dwa picki....pierwsza runda 2015 i trzecia runda 2016..... :(


Użytkownik zuzel2003 edytował ten post 01 marzec 2014 - 01:13

.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#105 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 01 marzec 2014 - 03:50

.....Ryanowi się łezka zakręciła....

 

http://video.sabres...._source=Twitter


.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#106 Valverde

Valverde

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 1297 postów
  • Gender:Male
  • Location:Chojnice/Sopot
  • UZ:Henrik Lundqvist, Ryan Callahan
  • UD:New York Rangers

Napisano 01 marzec 2014 - 12:37

Bardzo podoba mi się póki co Tim Murray. Podobnie jak Jarmo w CBJ i Nill w DAL szybko chciał odcisnąć swoją pieczęć na zespole - mógł przecież zrobić dwa osobne, skromniejsze transfery, a tutaj od razu z grubej rury. Fajnie, lubię, jak coś się dzieje.

 

Kto następny? Halak? Stewart? Moulson? Ehrhoff? Czuję, że ten ostatni to dobra opcja dla wielu zespołów. Bardzo niski cap-hit jak na takiego gracza, największa kasa już zapłacona... Długość może odrzucać, z drugiej strony nie takie kontrakty na LITR się wrzucało ;) A Sam Christian już został poproszony o zrobienie listy klubów, do których nie chce iść.



#107 miguel17

miguel17

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 3313 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • UZ:Teemu Selanne, Sami Vatanen, Perry
  • UD:Anaheim Ducks, Suomi

Napisano 01 marzec 2014 - 12:42

Pewnie wskazał Edmonton co ;) ?

 

Ja to bym chciał, żeby jak najszybciej do składu Buffalo wrócił Rasmus Ristolainen, a i dać szansę Armii by nie zaszkodziło...



#108 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 02 marzec 2014 - 01:18

.....LaFontaine zrezygnował!!!....co tam sie dzieje???....

 

...co do Ehrhoffa to wolałbym żeby został....tak samo myślę o Myersie....dokoptowac do nich Zadorova i Ristolainena i mamy trzon obrony na lata....plus Pysyk, McNabb, McBain....Webera i Sulzera bym sie pozbył....Miller musiał odejśc....chce cos w końcu zdobyc....jest co raz starszy....ale Otta powinnismy podpisac, tym bardziej że on był chętny, a nie wielu chce w Buffalo grac....łudzę sie, że Blues wygraja puchar i Steve podpisze z nami kontrakt w lecie....potrzeba nam weteranów, by młodzi mieli sie od kogo uczyc.....wracajac do Risto i do Armii to nie sądzę by w tym roku zagrali w Sabres......dokonczą sezon w Rochester a w przyszłym roku wskoczą od poczatku do Buffalo jak Girgensons w tym sezonie....

 

....co do tego conditional picka to wyglada to tak: ta trzecia runda 2016 to w najgorszym wypadku nam sie dostanie. A jesli St.Louis zagra w finale konferencji albo podpisze po sezonie Millera to zmieni sie on w pierwsza runde 2014!!...wiec warto kibicowac Nutkom w PO....:)..


.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#109 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 05 marzec 2014 - 11:11

.....no i rozmieniono nam zespół na drobne....pierwsze moje myśli po TD nie sa zbyt optymistyczne.....coś czuje, że nas czeka kilka dłuuugich chudych lat....


.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#110 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 16 marzec 2014 - 02:52

....ech, nie ma kim grac....:(...sam Ennis to za mało.....widac brak Millera...za uszy nam wyciągał mecze......wracajac jeszcze do Omarka.....wielki błąd popełnił....teraz by sobie pograł w top six uważam....no bo jeśli Scott tam grywał nawet?...:)...a jutro nas Vanek pogrąży......ide spac....z rana trzeba na F1 wstac...:)..


.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#111 Patrik

Patrik

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 823 postów
  • Gender:Male
  • Location:Olsztyn
  • UZ:C. Price, P.K. Subban
  • UD:Montreal Canadiens
  • GG:7472230

Napisano 16 marzec 2014 - 03:16

Vanek u nas póki co bardzo marnie się prezentuje, ale zobaczymy, może okaże nieco ambicji na lodzie i będzie chciał się pokazać w starciu z Sabres :)


14e16hf.jpg
.............................................................................................................................
 


#112 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 17 marzec 2014 - 02:43

...to chyba najgorsza drużyna w historii NHL jest.....ech...ide spac...:/...


.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#113 zuzel2003

zuzel2003

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 578 postów
  • Gender:Male
  • Location:Londyn
  • UZ:R.Miller, D.Hasek, T.Ennis
  • UD:Buffalo Sabres
  • GG:3691562

Napisano 14 kwiecień 2014 - 02:16

...właśnie oglądnąłem mecz w Bostonie....to jakieś jaja są....co ci sędziowie wyprawiają??....prawidłowy hit McCabe i kara meczu....a za chwile za pogaduszki wylatuja Scott i Chara.....masakra...ta liga schodzi na psy....niech im "figurówki" na nogi zakładac zaczną....


.....co dzien budze sie przystojniejszy, ale dzisiaj to juz przesadzilem... :) ...

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#114 pawwko

pawwko

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 252 postów
  • Gender:Male
  • UZ:Thomas Vanek
  • UD:Buffalo Sabres

Napisano 16 kwiecień 2014 - 09:11

Tyle "starań", a okazuje się, że jednak będziemy wybierać z "dwójką"... Niby nie jest źle, bo to również wysoko, ale pick nr 1 byłby zwieńczeniem jakże nieudanego w naszym wykonaniu sezonu. Patrząc na to, kto w ostatnich 10 latach był wybierany z numerem dwa ('13 Barkov, '12 Murray, '11 Landeskog, '10 Seguin, '09 Hedman, '08 Doughty, '07 Van Riemsdyk, '06 J.Staal, '05 B.Ryan, '04 Malkin) mimo wszystko loterię należy uznać za udaną.

 

Jako pierwsi wybierać będą Florida Panthers i patrząc na to jaką głębią dysponują na pozycji C wybiorą raczej Ekblada. Szkoda, bo chętnie widziałbym go w barwach Sabres. Tim Murray powiedział, że wybierze najlepszego dostępnego gracza w danej chwili bez względu na pozycję, tak więc możemy zacząć spekulacje - ja stawiam na Sama Bennetta.

 

Kanadyjczyk, który bardzo często porównywany jest do byłej gwiazdy ligi Douga Gilmoura, w czerwcu skończy dopiero 18 lat. Może grać na pozycji C oraz LW, a takich uniwersalnych graczy nam brakuje. Posiada jeden z lepszych strzałów wśród zawodników dostępnych w tym roku w drafcie i nie boi się grać fizycznie. Patrząc na to jakich graczy wybieraliśmy ostatnio (Armia, Zadorov czy Ristolainen) wydaje się idealnie pasować do naszej koncepcji. Pojawiał się na lodzie we wszystkich sytuacjach (gra w przewadze, gra w osłabieniu) i radził sobie świetnie. Statystyki, jakie osiągnął w tym sezonie w barwach Kingston Frontenacs: 57 rozegranych gier, 36 goli, 55 asyst, 91 punktów, +34 w klasyfikacji +/-, 118 PIM.

 

Próbka umiejętności:

 

Po oddaniu do Islanders Thomasa Vanka, został nam ich wybór w pierwszej rundzie draftu w tym lub następnym roku. Biorąc pod uwagę, że za rok w drafcie dostępni będą prawdopodobnie Connor McDavid i Jack Eichel, wiele wskazuje na to, że tegoroczny pick nr 5, którym dysponują Wyspiarze trafi do nas. Islanders mają czas na zdecydowanie się do 1 czerwca.


USSports.center - Polskie Centrum Sportów Amerykańskich

kartynhl.ussports.center - Forum kart NHL

 

thomas10.jpg

 

JRHL BUFFALO DESTROYERS 2017/18
F: McDavid, Pastrnak, Simmonds, Ehlers
D: Burns
G: Gibson, Bobrovsky


#115 Adrian5

Adrian5

    Advanced Member

  • Wspolpracownik
  • PipPipPip
  • 2755 postów
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszow
  • UZ:Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks
  • Liga Typerow: Polfinal Konferencji w sezonie 2011/12

Napisano 15 maj 2014 - 09:41

Zenon Konopka zawieszony na 20 meczów za to, że łyknął jakaś niedozwoloną substancję - Sabres' Zenon Konopka: "I accept full responsibility for this error. As a professional athlete I am responsible for what I put in my body." More Konopka: "I want to make it clear that this violation occurred because I ingested a product that can be purchased over-the-counter.

 

20 meczów out, a tu się kontrakt kończy, hehe, ktoś chętny?


2u7uomo.jpg


#116 pawwko

pawwko

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 252 postów
  • Gender:Male
  • UZ:Thomas Vanek
  • UD:Buffalo Sabres

Napisano 19 maj 2014 - 06:48

Blues przedłużają Elliotta na 3 kolejne lata, tak więc mają na uwadze, że Jake Allen ma one-way contract dni Ryana Millera w Nutkach są policzone. Czyżby szykował się powrót do Sabres? Ciekawe co na to wszystko Tim Murray. Nie obraziłbym się, gdyby Ryan i Ott wrócili.


USSports.center - Polskie Centrum Sportów Amerykańskich

kartynhl.ussports.center - Forum kart NHL

 

thomas10.jpg

 

JRHL BUFFALO DESTROYERS 2017/18
F: McDavid, Pastrnak, Simmonds, Ehlers
D: Burns
G: Gibson, Bobrovsky


#117 Dziobak

Dziobak

    Team Teal member

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 3927 postów
  • Gender:Male
  • Location:Stargard
  • UZ:Tomas Hertl #48
  • UD:San Jose Sharks

Napisano 20 maj 2014 - 12:01

Blues przedłużają Elliotta na 3 kolejne lata, tak więc mają na uwadze, że Jake Allen ma one-way contract dni Ryana Millera w Nutkach są policzone. Czyżby szykował się powrót do Sabres? Ciekawe co na to wszystko Tim Murray. Nie obraziłbym się, gdyby Ryan i Ott wrócili.

 

Patrząc ilu potencjalnych contenderów będzie sępić za jedynką to tylko pobożne życzenia :) Miller skończy albo w Ducks albo w Sharks. Ott jeśli nie przesadzi z kontraktem też w jakimś zespole ze ścisłej czołówki znajdzie miejsce. 


Dynasty NHLcompl Fantasy League
Cyclone Taylor Conference


The-Stanley-Cup.jpg
  2014
San Jose Huskies
C: David Krejci, Mikael Granlund, David Backes, Martin Hanzal
LW: Eric Staal [C], Tomas Hertl, Jonathan Drouin, David Perron, Mathieu Perreault
RW: Joe Pavelski [A], Wayne Simmonds, Mats Zuccarello, Patrick Sharp
D: Brent Burns [A], Duncan Keith, Colton Parayko, Matt Dumba, Francois Beauchemin, Alexei Emelin
G: Cory Schneider, Carey Price, Jonathan Bernier
P: Timo Meier, Anthony DeAngelo, Kevin Fiala, Conor Garland, Ilya Samsonov, Alexander Nylander, Olli Juolevi

12/13: RS: 11th PO:-               13/14: RS: 2nd PO: Championship
14/15: RS: 2nd PO: Final         15/16: RS: 7th PO: 1st round

16/17:


#118 pawwko

pawwko

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 252 postów
  • Gender:Male
  • UZ:Thomas Vanek
  • UD:Buffalo Sabres

Napisano 23 maj 2014 - 08:05

Patrząc ilu potencjalnych contenderów będzie sępić za jedynką to tylko pobożne życzenia :) Miller skończy albo w Ducks albo w Sharks. Ott jeśli nie przesadzi z kontraktem też w jakimś zespole ze ścisłej czołówki znajdzie miejsce. 

Tak, to pobożne życzenia, bo wiadomo, że Ryan chce zdobyć Puchar i pod tym kątem wybierać będzie klub. Z tego co czytałem, Ducks chcą w przyszłym sezonie grać duetem Gibson-Andersen więc pojawia się on w plotkach łączących z Kaczkami bardziej z faktu, że jego żona jest aktorką i będzie miała blisko na plan filmowy. Z kolei podobno Sharks zaprzeczyli, że chcą sprowadzić Ryana - możesz to potwierdzić?

 

Czekaliśmy na to i już wiemy, że Islanders zachowają swój pick w drafcie w tym roku, a to oznacza, że do Sabres trafi pick z draftu w 2015. Tak więc wypadają z walki o kogoś z dwójki McDavid/Eichel, a my w bardzo głębokim drafcie będziemy mieć 3 wybory w pierwszej rundzie (swój, NYI i STL) oraz 2 w drugiej (swój i NYI). Dwa najbliższe nabory będą więc kluczowe w naszej przebudowie.


USSports.center - Polskie Centrum Sportów Amerykańskich

kartynhl.ussports.center - Forum kart NHL

 

thomas10.jpg

 

JRHL BUFFALO DESTROYERS 2017/18
F: McDavid, Pastrnak, Simmonds, Ehlers
D: Burns
G: Gibson, Bobrovsky





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych