Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  iks : (19 marzec 2019 - 08:50 )

jest i week 25 :)

@  iks : (13 marzec 2019 - 08:20 )

week 24 można już typować :)

@  iks : (04 marzec 2019 - 05:59 )

zaczynamy typowanie w LT w marcu :)

@  iks : (20 luty 2019 - 06:32 )

można już typować ostatni tydzień lutego w naszej LT :)

@  iks : (07 luty 2019 - 09:04 )

jakaś hokejowa książka powinna się znaleźć ;)

@  iks : (07 luty 2019 - 09:03 )

a jeśli chodzi o nagrodę to zastanowimy się nad jakąś jeśli frekwencja będzie odpowiednia :D

@  iks : (07 luty 2019 - 09:03 )

week 20 dostępny do typowania :)

@  spursik : (07 luty 2019 - 11:46 )

Jest jakaś nagroda przewidziana :smile: bo niewiem czy się starać

@  iks : (05 luty 2019 - 09:31 )

jeśli coś źle policzyłem, prośba o info :)

@  iks : (05 luty 2019 - 09:31 )

OK, podsumowanie LT w odpowiednich tematach na forum :)

@  iks : (02 luty 2019 - 10:09 )

podliczenie LT w przyszłym tygodniu :) ale jesteście w gorącej wodzie kąpani :D

@  Tymg : (01 luty 2019 - 06:08 )

Panie iks znowu Pan milczy, gdy pada pytanie o klasyfikacje ligi typerów.

@  spursik : (30 styczeń 2019 - 09:04 )

Czy jest sens typować w Lidzę Typerów? Bo już mamy prawie luty i cisza co do poprzednich miesięcy! Jakaś klasyfikacja albo coś podobnego

@  iks : (22 styczeń 2019 - 08:45 )

zapraszam do zabawy w Lidze Typerów - obstawiamy zwycięzców w All-Star Game 2019! http://forum.nhl.com...?showtopic=7574

@  iks : (01 styczeń 2019 - 11:09 )

witajcie w Nowym Roku! Wszystkiego dobrego :)

@  Paolo : (04 grudzień 2018 - 09:09 )

Szkoda, że tak późno, liczyłem na 20-21. Ciekawe jaka będzie nazwa, wśród faworytów jest Seattle Kraken :D

@  pawwko : (04 grudzień 2018 - 06:53 )

ciekawe czy drużynę NBA też przywrócą w Seattle ;)

@  pawwko : (04 grudzień 2018 - 06:53 )

i będzie drużyna w Seattle od sezonu 2021-22 :D

@  wqjtek : (01 grudzień 2018 - 06:30 )

Myślałem że w moim życiu nie będzie już klubu NHL dla którego będę czuł większą niechęć niż do Pingwinów, a tu proszę TML i długo długo nic :D

@  Pershing : (01 grudzień 2018 - 10:09 )

Wilson z zawiasów wrócił xDDD


Zdjęcie

Runda 2: Washington Capitals (1) - Tampa Bay Lightning (5)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#81 Dziobak

Dziobak

    Team Teal member

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 3927 postów
  • Gender:Male
  • Location:Stargard
  • UZ:Tomas Hertl #48
  • UD:San Jose Sharks

Napisano 05 maj 2011 - 12:34

Sladem Gullixa rowniez wygrzebalem posta z polowy sezonu z zakladki Lightning:

Dla mnie Lightning sa na liscie contenderow. Powody:

-najlepsza obok Canucks pierwsza formacja w lidze
-najsilniejsza druga formacja ofensywna w lidze jesli chodzi o potencjal na papierze, poza tym doswiadczona w bojach w PO, Lecavalier wie jak grac PO i nie przypominam sobie, zeby dawal ciala
-Roloson, ktory mimo wieku gra na wysokim poziomie, jego doswiadczenie moze okazac sie PO nieocenione, a wszyscy pamietamy co wyprawial w bramce Oilers w 2006 roku. Ok, ktos powie, ze to az 4 lata temu a ostatnie laty minely mu na grze o pietruszke. Jednak obecna forma+doswiadczenie przemawia za nim.
-swietne PP, a w PO jak wiemy PP ma bardzo czesto decydujace znacznie, zwlaszcza w zacietej serii
Jedynym minusem jest oczywiscie obrona, ktora nie gra moze zle, ale nie gra takze rewelacyjnie.


No to sie mialo nosa :D

Wielkie gratulacje dla Lightning. Ogolnie ta 2 runda jak na razie ekspres ;)

Dynasty NHLcompl Fantasy League
Cyclone Taylor Conference


The-Stanley-Cup.jpg
  2014
San Jose Huskies
C: David Krejci, Mikael Granlund, David Backes, Martin Hanzal
LW: Eric Staal [C], Tomas Hertl, Jonathan Drouin, David Perron, Mathieu Perreault
RW: Joe Pavelski [A], Wayne Simmonds, Mats Zuccarello, Patrick Sharp
D: Brent Burns [A], Duncan Keith, Colton Parayko, Matt Dumba, Francois Beauchemin, Alexei Emelin
G: Cory Schneider, Carey Price, Jonathan Bernier
P: Timo Meier, Anthony DeAngelo, Kevin Fiala, Conor Garland, Ilya Samsonov, Alexander Nylander, Olli Juolevi

12/13: RS: 11th PO:-               13/14: RS: 2nd PO: Championship
14/15: RS: 2nd PO: Final         15/16: RS: 7th PO: 1st round

16/17:


#82 Robak

Robak

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 635 postów
  • Gender:Male
  • Location:Mazowsze
  • UZ:Pavel Datsyuk
  • UD:Chicago, Edmonton

Napisano 05 maj 2011 - 03:48

Roli naprawde zmotywowany, zeby podniesc ten "slodki ciezar". W 2006 r. mial pecha ale teraz? Czemu nie... Gratuluje kibicom Tampy, bo powody do dumy sa. A pomyslec, ze Tambellini nie chcial dac Rolosonowi dluzszego kontraktu. Moze i na szczescie, bo ten przezywa teraz triumfalne chwile.

#83 Strong

Strong

    Blue & White Heart

  • Redaktor
  • PipPipPip
  • 3387 postów
  • Gender:Male
  • Location:Krakow
  • Interests:HOCKEY!
    Toronto Maple Leafs
    St.Louis Blues
  • UZ:Mats Sundin #13 C
  • UD:Toronto Maple Leafs
  • Liga Typerow: retired

Napisano 05 maj 2011 - 04:02

BTW czekam na wpis Teodora na blogu ;)

a o to i Leonsis przemowil na blogu:

Congratulations to Tampa Bay

They were clearly the better team and they amped it up to another level. They parlayed their momentum from round 1 quite efficiently while we never seemed to be able to step it up and catch them in terms of energy and production. Little things seemed to bother us this series. We weren’t resilient and we didn’t get over obstacles placed in our way. We are all accountable on this performance starting with me.
Their role players outplayed our role players.
Their highest paid players outplayed our highest paid players.
In fact, their role players outplayed our highest paid players.
Their goaltending was better.
Their special teams were better.
They adhered to their coaches’ system better than we adhered to our coaches’ system.
The wheels fell off for us. No doubt about that.
They deserve their success. They won and we lost. They move on. We ponder what to do next to improve our performance in the playoffs.
I was happy with our regular season performance. We won the East again.
I was happy with our first round performance winning a series in five games.
I am stunned that we were swept in round 2.
I am surprised that around the league such close games are turning into big leads for other teams as well.
In times like these people are emotional; angry; and demand change. I understand.
The best course of action for us though is to let a few days pass; be very analytic about what needs to be improved; articulate that plan; and then execute upon it.
Clearly we know we have to improve to build a franchise that is as good as our fan base.
I appreciate your emails. I appreciate all of the advice we are being given by media and bloggers. I understand that we are what our record says we are.
Thank you for your support during this grind of a season.
Thank you for caring so much. I am so very sorry we let you all down.



czyli generalnie to czego sie spodziewalismy, trzeba przyznac ze calkiem fajne to ujal w slowa.. widac tez IMO, ze troszke boli wydawanie kasy jak sie na cos takiego patrzy i nie ma sie co dziwic :).. mam na mysli cytat: "Their role players outplayed our role players. Their highest paid players outplayed our highest paid players. In fact, their role players outplayed our highest paid players."

 Maple Leafs PL na facebooku

 

"I miss going to the rink, the new season, I miss driving to the ACC with a knot in my stomach before a big game. But the thing I miss most are the people in Toronto. The spirit that lives in the city, people who care about each other and their Leafs. No fans are more passionate about their team. For me to play the sport I love in the hockey capital of the world, I wouldn't trade those memories."
 


#84 Ostry

Ostry

    THE CHAMPS

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 1645 postów
  • Gender:Male
  • Location:Lodz
  • UD:Pittsburgh Penguins

Napisano 05 maj 2011 - 04:27

Nie powiem - spodziewalem sie bomby, typu "zwolnilem tego, tego i tamtego". Nudy! ;)
lemieux-jagr.jpg?d6d592

#85 yakuza

yakuza

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 149 postów

Napisano 05 maj 2011 - 09:32

Ciekawi mnie jednak na ile mocno pali sie ten ogien i czy zespol ten potrafil bedzie sie znowu zebrac w przypadku np. 0-2 z B's na starcie. Oni sa bardziej kompletni od nas, a i styl niespecjalnie wygodny. Ciekawa para na Final wschodu.


Boston ma duze szanse w starciu z Tampa, moga zagrac fizyczny hokej i maja czym postraszyc w napadzie, tego ostatniego Pens bez Crosby i Malkina zabraklo

choc Tampa teraz to inna Tampa niz z poczatku playoffs

faktycznie ciekawa para

:po:

#86 perpi

perpi

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 116 postów
  • UZ:Marc Savard
  • UD:1.Bruins 2.Penguins

Napisano 05 maj 2011 - 11:43

Boston ma duze szanse w starciu z Tampa, moga zagrac fizyczny hokej i maja czym postraszyc w napadzie, tego ostatniego Pens bez Crosby i Malkina zabraklo

choc Tampa teraz to inna Tampa niz z poczatku playoffs

faktycznie ciekawa para

:po:


Panowie nie dzielmy jeszcze skory na niedzwiedziu - narazie w finale konferencji jest Tampa i czeka na drugiego rywala. Wiem ze Flyers graja beznadziejnie, w dodatku bez bramkarza ale dopoki nie wygramy 4 meczu to nie ma co mowic jakie mamy szanse w finale konferencji. Rok temu zle to sie skonczylo, a naprawde przelamanie dla druzyny przegrywajacej w serii PO przychodzi w jak najmniej oczekiwanym momencie (odpukalem juz w (nie)malowane drewno)
16.06.2011 r. - What a night tonight in Vancouver !


Dołączona grafika

Thanks !




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych