Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  iks : (08 kwiecień 2019 - 07:14 )

znamy zwycięzcę LT 2018/2019! :)

@  iks : (02 kwiecień 2019 - 07:30 )

ostatni tydzień w LT! ;)

@  iks : (26 marzec 2019 - 06:19 )

w LT można typować ostatni tydzień marca :)

@  Hellraiser : (22 marzec 2019 - 09:19 )

No i Flames jako pierwsi na Zachodzie w PO :D ;D

@  Hellraiser : (22 marzec 2019 - 09:18 )

Taki fajny sezon...indywidualne wyniki graczy jak w polowie lat 90-tych...szkoda że na forum hula wiatr...

@  iks : (19 marzec 2019 - 08:50 )

jest i week 25 :)

@  iks : (13 marzec 2019 - 08:20 )

week 24 można już typować :)

@  iks : (04 marzec 2019 - 05:59 )

zaczynamy typowanie w LT w marcu :)

@  iks : (20 luty 2019 - 06:32 )

można już typować ostatni tydzień lutego w naszej LT :)

@  iks : (07 luty 2019 - 09:04 )

jakaś hokejowa książka powinna się znaleźć ;)

@  iks : (07 luty 2019 - 09:03 )

a jeśli chodzi o nagrodę to zastanowimy się nad jakąś jeśli frekwencja będzie odpowiednia :D

@  iks : (07 luty 2019 - 09:03 )

week 20 dostępny do typowania :)

@  spursik : (07 luty 2019 - 11:46 )

Jest jakaś nagroda przewidziana :smile: bo niewiem czy się starać

@  iks : (05 luty 2019 - 09:31 )

jeśli coś źle policzyłem, prośba o info :)

@  iks : (05 luty 2019 - 09:31 )

OK, podsumowanie LT w odpowiednich tematach na forum :)

@  iks : (02 luty 2019 - 10:09 )

podliczenie LT w przyszłym tygodniu :) ale jesteście w gorącej wodzie kąpani :D

@  Tymg : (01 luty 2019 - 06:08 )

Panie iks znowu Pan milczy, gdy pada pytanie o klasyfikacje ligi typerów.

@  spursik : (30 styczeń 2019 - 09:04 )

Czy jest sens typować w Lidzę Typerów? Bo już mamy prawie luty i cisza co do poprzednich miesięcy! Jakaś klasyfikacja albo coś podobnego

@  iks : (22 styczeń 2019 - 08:45 )

zapraszam do zabawy w Lidze Typerów - obstawiamy zwycięzców w All-Star Game 2019! http://forum.nhl.com...?showtopic=7574

@  iks : (01 styczeń 2019 - 11:09 )

witajcie w Nowym Roku! Wszystkiego dobrego :)


Zdjęcie

Blackhawks - przed sezonem 2010/2011 [ i w sezonie tez ]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
397 odpowiedzi w tym temacie

#381 madz

madz

    Member

  • Forumowicz
  • PipPip
  • 19 postów
  • Gender:Female
  • Location:Wroclaw
  • UZ:Patrick Kane, Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks

Napisano 07 kwiecień 2011 - 09:27

Dzieki, juz rozumiem o co chodzi z tym ROW'em :D oby nie trzeba bylo z niego korzystac ;)
A witam witam, w sumie jestem tu juz od zeszlego roku, no ale nie udzielalam sie za bardzo :p
Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

#382 Adrian5

Adrian5

    Advanced Member

  • Wspolpracownik
  • PipPipPip
  • 2755 postów
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszow
  • UZ:Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks
  • Liga Typerow: Polfinal Konferencji w sezonie 2011/12

Napisano 08 kwiecień 2011 - 07:01

Tak, wiec nadchodzi czas na dwumecz z Red Wings, a zarazem na ostatnie dwa spotkania w RS. Dzis w nocy w Joe Louis Arena czeka nas pierwszy z meczy, ktory jednoczesnie bedzie ostatnim wyjazdowym. Dzisiejsze spotkanie moze byc takze tym, ktory zapewni nam wystepy w tegorocznych PO. Warunek jest "prosty" my zdobywamy przynajmniej jeden punkt, a Stars przegrywaja z Avalanche ;) Oczywiscie mozna zakladac bardziej optymistyczny scenariusz, ze dzis zdobedziemy dwa punkty, a swoje spotkanie przegra takze Anaheim co da nam przeskoczyc ich w tabeli, a zarazem w ostatnim spotkaniu naszym jak i "Kaczorow" wyjasnilaby sie sprawa siodmego miejsca (dzieki czemu uniknie sie Vancouver) Oczywiscie teoretycznie jest szansa na jeszcze wyzsze miejsce, ale nie zapominajmy, ze my jeszcze nie jestesmy w PO i nie ma co wybiegac za daleko ;)

Co do samego spotkania to z pewnoscia w ekipie Blackhawks jest spora mobilizacja na ten dwumecz, a ja najchetniej chcialbym, aby sprawa PO rozstrzygnela sie juz tej nocy ;) Oczywiscie duzym wzmocnieniem naszej ofensywy jest Patrick Sharp, ktory powrocil w srode po kontuzji. Natomiast jesli chodzi o ubytki to zabraknie Troya Brouwera, ktory doznal kontuzji w spotkaniu z Montrealem.

Przewidywane Linie

Sharp - Toews - Hossa
Smith - Frolik - Kane
Bickell - Dowell - Pisani
Stalberg - Johnson - Kopecky

Keith - Seabrook
Campbell - Hjalmarsson
Campoli - Leddy

Crawford

Tak, wiec nie pozostaje nic wiecej napisac jak Let's Go Blackhawks!

2u7uomo.jpg


#383 Adrian5

Adrian5

    Advanced Member

  • Wspolpracownik
  • PipPipPip
  • 2755 postów
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszow
  • UZ:Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks
  • Liga Typerow: Polfinal Konferencji w sezonie 2011/12

Napisano 09 kwiecień 2011 - 03:31

Tak, wiec juz za nami ostatnie wyjazdowe spotkanie w RS w ktorym pokonujemy Red Wings 4-2. Poczatek spotkania w naszym wykonaniu wspanialy. Bardzo szybko, bo juz w w 27 sekundzie meczu bramke po ladnej akcji zdobywa Brent Seabrook, a zaledwie kilka minut pozniej na 2-0 podwyzsza Ben Smith, ktorego od razu chcialbym pochwalic za dzisiejszy wystep. Duzy udzial przy tej bramce mial Kane, ktory wyluskal krazek od Filppula i otworzyl droge do bramki Benowi. Napor Blackhawks trwal nadal i chwile pozniej bylo juz 3-0, a bramke zdobyl Brian Campbell, ktory w ladny sposob mina bramkarza "Czerwonych Skrzydel". Do konca tercji to my bylismy strona dominujaca i jak najbardziej zasluzone prowadzenie. Druga tercja przebiegala duzo spokojniej niz pierwsza, ale to nadal Hawks byli lepsi co podkreslil PP gol Mariana Hossy. Mimo, ze w zasadzie sie nie zanosilo to na kilka sekund przed koncem tercji bramke dla Red Wings zdobyl Drew Miller. Tak, wiec po dwoch tercjach bylo 4-1 dla nas i przed trzecia tercja mialem dwa marzenia. Pierwsze to takie, aby nie dac sobie na poczatku strzelic bramki i podobnie jak to mialo miejsce w pierwszych dwoch tercjach kontrolowac mecz, a takze drugie marzenie to takie, aby nie urwalo mi tuby, bo wieje niesamowicie :D. Jak sie okazalo te dwa marzenie sie spelnily, bo mecz kontrolowalismy w dalszym ciagu, a tuby mi nie urwalo ;) Wprawdzie ostatecznie jednak w ostatnich minutach meczu druga bramke dla gospodarzy zdobyl Tomas Holmstrom, ale to juz nie moglo odwrocic losow tego spotkania. Ogolnie dzis praktycznie wszystko wygladalo fajnie, bardzo zaciekawila mnie druga linia Smith - Frolik - Kane, ktora naprawde wyglada bardzo ciekawie. I tu raz jeszcze pochwale Smitha. Takze nasza pierwsza jak i trzecia linia wygladala dobrze. Oczywiscie dalej dobrze w naszej bramce Crawford. Z tych gorszych wiesci dalej slabo prezentuje sie Pisani, a ja nie wiem co sie z nim dzieje...Ostatecznie jednak wygrywamy pewnie i jak najbardziej zasluzenie ;)

Stars - Avalanche jak na razie 2-1, tak wiec jeszcze moze Avalanche ogarnie. Go! :)

Aha i jeszcze wczoraj wylapalem takie info - "Good news from Q: Dave Bolland's progression has been "encouraging," and he could begin skating today in Chicago"

2u7uomo.jpg


#384 Robak

Robak

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 635 postów
  • Gender:Male
  • Location:Mazowsze
  • UZ:Pavel Datsyuk
  • UD:Chicago, Edmonton

Napisano 09 kwiecień 2011 - 09:17

Dlugo nie pisalem na forum, a Blackhawks grali w kratke. Detroit ostatnio prezentuje sie conajmniej srednio i to jest okazja zeby wygrac ten 82 mecz i wskoczyc troche wyzej, bo odnosze wrazenie, ze 1 runda z Canucks bylaby bolesna. Chociaz jak chce sie bronic tytulu, to nie mozna "plakac". Mam ograniczone mozliwosci w dostepie do internetu, stad slabszy wglad do newsow o lidze, dlatego ostatni podcast zasial we mnie spore ziarenko niepewnosci co do potencjalnej rywalizacji z Vancouver (chociaz nie bede sie martwil jezeli to wlasnie oni zdobeda puchar, ze wzgledu na Naslunda - sam nie podniosl pucharu, lecz moze chociaz zobaczy jak robi to inny Szwed w tym roku).
Hawks troche bez blysku, Toews bierze na siebie praktycznie ciezar prowadzenia druzyny, Hossa wlasciwie czesciej bezbarwny, nie mowiac juz o Patricku K., ktory mnie osobiscie wciaz rozczarowuje. Do tego klopoty ze zdrowiem...
Trzeba miec nadzieje, ze zmobilizuja sie na ostatni mecz RS i rywalizacje w PO, bo szkoda byloby ogladac swoich pupili tylko w 1 rundzie.

#385 Adrian5

Adrian5

    Advanced Member

  • Wspolpracownik
  • PipPipPip
  • 2755 postów
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszow
  • UZ:Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks
  • Liga Typerow: Polfinal Konferencji w sezonie 2011/12

Napisano 09 kwiecień 2011 - 08:46

Tak, wiec przed nocnymi meczami, oraz jutrzejszymi wieczornymi mozna sie pobawic w mala kalkulacje, ktore miejsce zajmiemy. Wiadomo, ze jeszcze nawet nie jest nawet pewne czy w ogole zagramy w tych PO, ale zakladam, ze wygramy z Red Wings i zdobedziemy dwa punkty, a Stars wtedy moga nawet wygrac ;) A my przeciez nie musimy zajac osmego miejsca Tak, wiec teraz chcialbym skupic sie na tym, o ktore miejsce mozemy powalczyc. Teoretycznie mamy szanse nawet na piata lokate, ale tutaj musialaby zostac spelniona spora jak na ostatnie mecze ilosc warunkow. Natomiast o miejsce szoste mozemy smialo walczyc, ale oczywiscie musza nam w tym pomoc inni. Aby zajac szoste miejsce musza zostac spelnione nastepujace warunki:

- Wygrywamy z Red Wings = 99 punktow, ROW 39
- Sharks wygrywa z Coyotes (tak, aby Coyotes nie zdobyli punktu) = Coyotes 99 punktow, ROW 38
- Ducks wygrywa z Kings (tak, aby Kings nie zdobyli punktu) = Ducks 99 punktow, ROW 43 - Kings 98 punktow
- Predators wygrywa z St Louis = Nashville 101 punktow

Wtedy wygladaloby to tak:

1. Vancouver
2. San Jose
3. Detroit
4. Nashville
5. Anaheim
6. Chicago
7. Phoenix
8. Los Angeles

I w taki sposob w pierwszej rundzie zagralibysmy z Red Wings co wydaje sie nie byc zlym rozwiazaniem, a dodatkowo uniknelibysmy Vancouver (tak o nich glosno ostatnio) ;)

2u7uomo.jpg


#386 Jarna

Jarna

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 2322 postów
  • Gender:Male
  • Location:Łódź
  • UZ:Miikka Kiprusoff
  • UD:Calgary Flames
  • GG:10875047

Napisano 10 kwiecień 2011 - 07:11

Kto nie oglada Red Wings vs. Blackhawks niech zaluje :nod: Dla fanow hokeja na lodzie ten mecz musi przypasc do gustu. Mnostwo akcji z jednej i z drugiej strony, swietna postawa bramkarzy, a takze zacietosc. Widac, ze kazdy chce wygrac. Jezeli Jastrzebie nie chca obgryzac paznokci i denerwowac sie przy meczu Stars musza porzadnie przycisnac gosci.
W przeciwnym wypadku w United Center bedzie mozna uslyszec " Let's go Wild ", tak jak wczoraj " Let's go Lighting " w Madison Square Garden ;)

#387 DANZIG

DANZIG

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Gender:Male
  • Location:Bemowo
  • UZ:Duncan Keith
  • UD:Chicago Blackhawks
  • Liga Typerow: Retired

Napisano 10 kwiecień 2011 - 07:18

Wszystko rozstrzygnie sie wiec w III tercji. Jak na razie mozna powiedziec wiele slow o P. Kane. Walczy az milo. Dawno nie widzialem Go w takiej formie. Ten mecz jednak trzeba co najmniej zremisowac, a latwe to nie bedzie.

Jesli nie, to pozostaje wierzyc w Havlata i s-ke.

#388 miguel17

miguel17

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 3313 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • UZ:Teemu Selanne, Sami Vatanen, Perry
  • UD:Anaheim Ducks, Suomi

Napisano 10 kwiecień 2011 - 07:18

Kibicow Chicago i Dallas czekaja nerwowe minuty i godziny...Stalbergowi niezle dostalo sie od Milbury'ego za zachowanie po ktorym padl gol Holmstroma...stupid, selfish...nie liczylbym na wygrana Wild, bo Stars finiszuja naprawde swietnie...tak wiec macie 20 minut, by zalatwic sprawe...auc 1:3...

Użytkownik miguel17 edytował ten post 10 kwiecień 2011 - 07:25


#389 Jarna

Jarna

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 2322 postów
  • Gender:Male
  • Location:Łódź
  • UZ:Miikka Kiprusoff
  • UD:Calgary Flames
  • GG:10875047

Napisano 10 kwiecień 2011 - 07:26

3:1 - zapowiada sie szalony poscig ;) No i juz 3:2. Dobra robota Kopecky'ego przy screenowaniu Howarda, bo strzal sam w sobie byl dosc anemiczny.
No i znowu dwubramkowa strata - 4:2. To wyglada jak syzyfowa praca :p Niemniej jednak Jastrzebie maja jeszcze 10 minut, to sporo czasu :)

Użytkownik Jarna edytował ten post 10 kwiecień 2011 - 07:35


#390 miguel17

miguel17

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 3313 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • UZ:Teemu Selanne, Sami Vatanen, Perry
  • UD:Anaheim Ducks, Suomi

Napisano 10 kwiecień 2011 - 07:34

Co za gra, co za tempo, obie druzyny na wyzszym biegu i Detroit strzela na 4:2 wow...Detroit walcza jak o zycie, tak bardzo chca tych Phoenix :)

Użytkownik miguel17 edytował ten post 10 kwiecień 2011 - 07:36


#391 Dziobak

Dziobak

    Team Teal member

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 3927 postów
  • Gender:Male
  • Location:Stargard
  • UZ:Tomas Hertl #48
  • UD:San Jose Sharks

Napisano 10 kwiecień 2011 - 07:40

Co za gra, co za tempo, obie druzyny na wyzszym biegu i Detroit strzela na 4:2 wow...Detroit walcza jak o zycie, tak bardzo chca tych Phoenix :)


Red Wings ta wygrana bez punktu dla Blackhawks oznacza dla nich Coyotes a dla nas Kings. Oni graja i dla siebie i dla nas! :D

Dynasty NHLcompl Fantasy League
Cyclone Taylor Conference


The-Stanley-Cup.jpg
  2014
San Jose Huskies
C: David Krejci, Mikael Granlund, David Backes, Martin Hanzal
LW: Eric Staal [C], Tomas Hertl, Jonathan Drouin, David Perron, Mathieu Perreault
RW: Joe Pavelski [A], Wayne Simmonds, Mats Zuccarello, Patrick Sharp
D: Brent Burns [A], Duncan Keith, Colton Parayko, Matt Dumba, Francois Beauchemin, Alexei Emelin
G: Cory Schneider, Carey Price, Jonathan Bernier
P: Timo Meier, Anthony DeAngelo, Kevin Fiala, Conor Garland, Ilya Samsonov, Alexander Nylander, Olli Juolevi

12/13: RS: 11th PO:-               13/14: RS: 2nd PO: Championship
14/15: RS: 2nd PO: Final         15/16: RS: 7th PO: 1st round

16/17:


#392 miguel17

miguel17

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 3313 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • UZ:Teemu Selanne, Sami Vatanen, Perry
  • UD:Anaheim Ducks, Suomi

Napisano 10 kwiecień 2011 - 08:02

Alez koncowka, cos niesamowitego...wyglada na to, ze to moze byc gorzka noc dla kibicow Chicago...jakos nie wierze w dwa cuda pod rzad...wczoraj Hurricanes spaprali swoja szanse, co zrobia Stars?

Dostajemy Nashville w pierwszej rundzie...Rekiny Kings, a Detroit Phoenix...

Użytkownik miguel17 edytował ten post 10 kwiecień 2011 - 08:02


#393 kolodin

kolodin

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Gender:Male
  • Location:Krakow
  • UZ:Ryan Miller, Z.Parise, I.Kovalchuk
  • UD:USA Team, New Jersey Devils
  • Liga Typerow: Konferencja Poludniowa / Dywizja Bielsko-Krakowska

Napisano 10 kwiecień 2011 - 08:09

Ciezka sprawa, PO bez Blackhawks bylyby duzo ubozsze. I teraz tak, patrze na tabele i Hawks maja 38 ROW, w przypadku zwyciestwa Dallas, Gwiazdy tez beda miec 38 ROW. I pytanie do bardziej ogarnietych, co wtedy? Co sie liczy w dalszej kolejnosci ?

Aha, dobra juz widze, na poprzedniej stronie, myslenie nie boli :D

Użytkownik kolodin edytował ten post 10 kwiecień 2011 - 08:10

145546081_crop_650x440.jpg?1339984906


#394 Adrian5

Adrian5

    Advanced Member

  • Wspolpracownik
  • PipPipPip
  • 2755 postów
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszow
  • UZ:Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks
  • Liga Typerow: Polfinal Konferencji w sezonie 2011/12

Napisano 10 kwiecień 2011 - 08:17

Mecz pelen dramaturgi, ale niestety przegrany i swoj los pozostawiamy Stars, a w zasadzie to Wild :roll: Pierwsza tercja remisowa, bez goli, ale prawdziwe emocje rozpoczely sie w drugiej tercji. W 5 minucie za sprawa bramki Michaela Frolika wychodzimy na prowadzenie (warto pochwalic Kane po raz kolejny wykazal sie walecznoscia, a w sobotnim meczu takze w podobny sposob wyluskal krazek) i osobiscie nie spodziewalem sie, ze Red Wings za chwile beda prowadzic 1-2. Bo co tu duzo pisac po dwoch frajerskich bramkach. Pierwsza na 1-1 to calkowita wina Stalberga, a na 2-2 do spolki Bickell oraz Dowell, ktorzy nie widzieli co robi Datsyuk, a na dodatek jeszcze sie od niego odbijali. Tak, wiec po dwoch tercjach przegrywalismy 1-2, ale przed trzecia tercja bylem pelen nadziei, ze Blackhawks dadza rade, a tu juz na poczatku Miller i 3-1 :| Pozniej Brent Seabrook dal nadzieje (duza zasluga Kopecky), ale znow szybko zostala on rozwiana. Tym razem za sprawa bramki Cleary. Na pewno nie mozna nam odmowic checi, bo walczylismy do samego konca co dalo nam jeszcze bramke Keitha, ale mecz przegralismy... W samej koncowce jeszcze Keith mogl doprowadzic do wyrownania..Na mizerne pocieszenie napisze, ze podoba mnie sie linia Smith-Frolik-Kane

Let's Go Wild!!


Użytkownik Adrian1905 edytował ten post 10 kwiecień 2011 - 08:19

2u7uomo.jpg


#395 hubert94

hubert94

    Member

  • Forumowicz
  • PipPip
  • 35 postów
  • Gender:Male
  • Interests:-Muzyka Bon Jovi<br />-No raczej hokej
  • UZ:Zetterberg
  • UD:Red Wings
  • GG:9741775
  • Liga Typerow: checi sa, czasu nie ma

Napisano 10 kwiecień 2011 - 08:33

No coz czasem nawet pomoc sedziow nie wystarcza. Keith przeciez nie uderzyl kijem Franzena, on sobie rozkrwawil twarz :hardass: W drugiej tercji odgwizdany icing ktorego nie bylo, widac bylo wyraznie ze Cleary pierwszy dotknal krazka. A niedawna bramka Hossy? Toz to oszustwo bylo. Wiadomo ze mistrz musi grac w PO, wiec Stars musza uwazac na dziwne kary.
Jakim "miszczem" byli Bhawks okazalo sie dopiero w tym sezonie. Wyprzedaz po zeszly sezonie pokazala ze jest to druzyna budowana wedle schematu, "pogramy ogony dla jednego Stana". Czekam z niecierpliwoscia na kolejny puchar dla Chicago, mam nadzieje ze dozyje ponad piecdziesiatki.

LET"S GO STARS

Ta wypowiedz jest subiektywna opinia autora. Nie ma na celu obrazac zadnego klubu/zawodnika. Przy pisaniu tego posta nie ucierpialy zadne jastrzebie.
Dołączona grafika

Detroit Mechanics Liga2010/2011
C: Kopitar, Filppula, Umberger, Seguin, Nielsen
LW: Hall, Vanek, Chimera, van Riemsdyk, Versteeg
RW: Pominville, Holmstrom, Hudler, Cleary
D: S.Weber, J.Johnson, Hjalmarsson, Poti, M.Staal
G: Miller, Hiller, Deslauriers

#396 Dziobak

Dziobak

    Team Teal member

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 3927 postów
  • Gender:Male
  • Location:Stargard
  • UZ:Tomas Hertl #48
  • UD:San Jose Sharks

Napisano 10 kwiecień 2011 - 08:37

Z Twoja wypowiedzia a przede wszystkim druga czescia sie Hubert nalezy zgodzic. Wyszlo to o czym pisalem po WCF i wygranej Blackhawks z Sharks. Niemi + Big Buff + inni z drugiego planu byli roznica. Nie Kane, nie Toews, ani tym bardziej slaby Hossa tylko drugi garnitur. Zreszta podobnie bylo z Lightning, ktorzy po wygranej Stanleya zostali pozbawieni wielu zawodnikow i ledwo wczlapali sie do PO, w ktorych jednak nie stanowili zadnego zagrozenia. O Hurricanes nie wspomne ;)

P.S. Tym bardziej dlatego bardziej doceniam Crosby'ego i Penguins, ktorzy po zdobyciu Stanleya sa nadal w czubie a zwlaszcza teraz kiedy nie ma ani jego ani Malkina. I Wy fani Red Wings musicie na tych przykladach przyznac, ze to gracz klasowy podobnie jak Penguins jako zespol mimo tej nagonki na nich u fanow innych druzyn.

Dynasty NHLcompl Fantasy League
Cyclone Taylor Conference


The-Stanley-Cup.jpg
  2014
San Jose Huskies
C: David Krejci, Mikael Granlund, David Backes, Martin Hanzal
LW: Eric Staal [C], Tomas Hertl, Jonathan Drouin, David Perron, Mathieu Perreault
RW: Joe Pavelski [A], Wayne Simmonds, Mats Zuccarello, Patrick Sharp
D: Brent Burns [A], Duncan Keith, Colton Parayko, Matt Dumba, Francois Beauchemin, Alexei Emelin
G: Cory Schneider, Carey Price, Jonathan Bernier
P: Timo Meier, Anthony DeAngelo, Kevin Fiala, Conor Garland, Ilya Samsonov, Alexander Nylander, Olli Juolevi

12/13: RS: 11th PO:-               13/14: RS: 2nd PO: Championship
14/15: RS: 2nd PO: Final         15/16: RS: 7th PO: 1st round

16/17:


#397 Adrian5

Adrian5

    Advanced Member

  • Wspolpracownik
  • PipPipPip
  • 2755 postów
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszow
  • UZ:Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks
  • Liga Typerow: Polfinal Konferencji w sezonie 2011/12

Napisano 11 kwiecień 2011 - 01:32

Na szybko. Coz to byl za dzien/noc pelna emocji od rozpaczy do euforii...Dzieki zwyciestwu Wild ze Stars udalo sie nam awansowac do PO gdzie zmierzymy sie w pierwszej rundzie z Canucks. Mam nadzieje, ze Blackhawks jeszcze pokaze w PO nieco ciekawego hokeja i udowodni cos tym, ktorzy juz nas podsumowali po porazce z Red Wings!

Thanks Wild!

Użytkownik Adrian1905 edytował ten post 11 kwiecień 2011 - 01:33

2u7uomo.jpg


#398 DANZIG

DANZIG

    Advanced Member

  • Forumowicz
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Gender:Male
  • Location:Bemowo
  • UZ:Duncan Keith
  • UD:Chicago Blackhawks
  • Liga Typerow: Retired

Napisano 11 kwiecień 2011 - 05:49

Tia, okazalo sie kto jest prawdziwym wrogiem B-Hawks. Nie Vancouver, a Detroit i San Jose. Juz swierzbily paluszki, by cos napisac przed decydujacymi rozstrzygnieciami. Na szczescie to NHL a nie jakas polska liga i nawet Minnesota grajaca o czapke gruszek chciala godnie pozeganc sie z wlasna publicznoscia i nie oddala meczu. Jesli ktos wypomina zle (istotnie) odgwizdany icing, jako pomoc sedziowska, no to nie wiem czemu przypisac ta drobiazgowosc, bo chyba obiektywizmem tego nie nazwiemy.
Cenie sobie i szanuje polityke budowania druzyny przez Detroit. Ale umowmy sie, to nie Chicago kupilo takiego Hosse na jeden sezon.
A co do wypowiedzi Dziobaka - zycze SJS, aby z Niemi dotarli jak najdalej. Cenie sobie tego bramkarza i Mu szczerze kibicuje. Ale jak mialbym ocenic w tej chwili czy Niemi bedzie lepszym bramkarzem w tych play off czy Crawford, to nie zakladal bym sie na pewno o caly majatek. A Byfuglien - swietny napastnik wsrod obroncow. Jednak pytanie, czy glebia sama wygrac moze Stana, czy gwiazdy bez glebi. Pewnie ani jedna ani druga odpowiedz nie powinna byc twierdzaca, ale jesli juz to ta druga ma jeszcze jakis sens. A co do Penguins, to pelna zgoda jesli chodzi o szacunek za ladny finisz bez Crosbiego i Malkina.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych