Skocz do zawartości


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  iks : (08 kwiecień 2019 - 07:14 )

znamy zwycięzcę LT 2018/2019! :)

@  iks : (02 kwiecień 2019 - 07:30 )

ostatni tydzień w LT! ;)

@  iks : (26 marzec 2019 - 06:19 )

w LT można typować ostatni tydzień marca :)

@  Hellraiser : (22 marzec 2019 - 09:19 )

No i Flames jako pierwsi na Zachodzie w PO :D ;D

@  Hellraiser : (22 marzec 2019 - 09:18 )

Taki fajny sezon...indywidualne wyniki graczy jak w polowie lat 90-tych...szkoda że na forum hula wiatr...

@  iks : (19 marzec 2019 - 08:50 )

jest i week 25 :)

@  iks : (13 marzec 2019 - 08:20 )

week 24 można już typować :)

@  iks : (04 marzec 2019 - 05:59 )

zaczynamy typowanie w LT w marcu :)

@  iks : (20 luty 2019 - 06:32 )

można już typować ostatni tydzień lutego w naszej LT :)

@  iks : (07 luty 2019 - 09:04 )

jakaś hokejowa książka powinna się znaleźć ;)

@  iks : (07 luty 2019 - 09:03 )

a jeśli chodzi o nagrodę to zastanowimy się nad jakąś jeśli frekwencja będzie odpowiednia :D

@  iks : (07 luty 2019 - 09:03 )

week 20 dostępny do typowania :)

@  spursik : (07 luty 2019 - 11:46 )

Jest jakaś nagroda przewidziana :smile: bo niewiem czy się starać

@  iks : (05 luty 2019 - 09:31 )

jeśli coś źle policzyłem, prośba o info :)

@  iks : (05 luty 2019 - 09:31 )

OK, podsumowanie LT w odpowiednich tematach na forum :)

@  iks : (02 luty 2019 - 10:09 )

podliczenie LT w przyszłym tygodniu :) ale jesteście w gorącej wodzie kąpani :D

@  Tymg : (01 luty 2019 - 06:08 )

Panie iks znowu Pan milczy, gdy pada pytanie o klasyfikacje ligi typerów.

@  spursik : (30 styczeń 2019 - 09:04 )

Czy jest sens typować w Lidzę Typerów? Bo już mamy prawie luty i cisza co do poprzednich miesięcy! Jakaś klasyfikacja albo coś podobnego

@  iks : (22 styczeń 2019 - 08:45 )

zapraszam do zabawy w Lidze Typerów - obstawiamy zwycięzców w All-Star Game 2019! http://forum.nhl.com...?showtopic=7574

@  iks : (01 styczeń 2019 - 11:09 )

witajcie w Nowym Roku! Wszystkiego dobrego :)


Zdjęcie

HOKEJ - Grupa C


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alan

Alan

    True Islander

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 1447 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • Interests:NHL, viking/folk metal, gry komputerowe
  • UZ:Tavares, Ho-Sang
  • UD:Islanders
  • GG:177729

Napisano 16 luty 2010 - 09:25

Zapraszamy do komentowania spotkan grupy C turnieju hokeja na lodzie mezczyzn.

#2 Tomi

Tomi

    (L)

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 652 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa
  • UZ:P. Kariya, S.Fedorov, T. Selanne
  • UD:Predators, Flyers, Blackhawks
  • Liga Typerow: Retired

Napisano 17 luty 2010 - 01:53

Szwedzi ostatnio trenowali w takich ustawieniach, jestem ciekawy jak to bedzie funkcjonowac z meczu z Niemcami:


Sedin-Sedin-Weinhandl
hlund-Enstrm

Forsberg-Zetterberg-Hrnqvist
Lidstrm-Kronwall

Eriksson-Bckstrm-Alfredsson
Tallinder-Johansson

Franzn-P?hlsson-Modin
Murray-Oduya

+ najpewniej Lundqvist w bramce

Użytkownik Tomi edytował ten post 17 luty 2010 - 01:54

The Cup Changes Everything..


#3 cezar85

cezar85

    I AM A RANGER!

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 2045 postów
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec
  • Interests:Hokej.
  • UZ:Ryan Callahan
  • UD:New York Rangers
  • Liga Typerow: Zawieszona na kolku

Napisano 17 luty 2010 - 02:09

Bardzo mi sie podoba to ustawienie - pierwsza linia do przewidzenia, pozniej ciekawe zestawienie na skrzydlach Forsberga z Hornqvistem... zabojcze trio hokeistow jak na trzeci atak, no i czwarta formacja funkcyjna, troche bym zamieszal z ustawieniem i jako pare obroncow do niej ustawil Tallindera z Murray'em... ale powinno byc swietnie... tradycyjnie kibicuje Szwedom, dzieki Henrikowi, Czechom z sentymentu, no a drugim draftowanym przez Rangers graczem na IO jest Callahan, wiec mam nadzieje ze jak cos, to moze Stanom z Ryanem uda sie pokrzyzowac szyki faworytom... :)

:lol2: :lol2: :lol2:


#4 raistlin76

raistlin76

    #Why Not Us?

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 7213 postów
  • Gender:Male
  • Location:Krakow
  • UZ:P.F., M.D., G.L., N.M., J.M., S.W.
  • UD:Colorado Avalanche, Pittsburgh Penguins
  • GG:4130783
  • Liga Typerow: Retired

Napisano 17 luty 2010 - 05:04

Bardzo mi sie podoba to ustawienie - pierwsza linia do przewidzenia, pozniej ciekawe zestawienie na skrzydlach Forsberga z Hornqvistem... zabojcze trio hokeistow jak na trzeci atak, no i czwarta formacja funkcyjna, troche bym zamieszal z ustawieniem i jako pare obroncow do niej ustawil Tallindera z Murray'em... ale powinno byc swietnie... tradycyjnie kibicuje Szwedom, dzieki Henrikowi, Czechom z sentymentu, no a drugim draftowanym przez Rangers graczem na IO jest Callahan, wiec mam nadzieje ze jak cos, to moze Stanom z Ryanem uda sie pokrzyzowac szyki faworytom... :)


Hehe, ja Stanom, bo dla mnie to ich czas i milo by bylo, zeby Staz przywiozl zloto do Denver, Szwedom bo Foppa, Slowakom za Trencin no i mimo wszystko Kanadzie :)

Wydawalo sie, ze Szwedzi beda slabsi, ale jak sie patrzy na ten sklad, to moga pomieszac szyki najlepszym. Z checia wstane dzis w nocy, zeby zobaczyc ich pierwszy mecz. Jedynym osobnikiem, ktory nie podoba mi sie w ich skladzie jest Modin, naprawde nie znajduje powodu, dla ktorego pojechal na IO. Juz lepiej by dali szanse komus mlodemu [Bergfors?]

Mackforme.jpg

 

Razor!

 

Sig by Patrik - Big Thanks!

 

 


#5 Venom

Venom

    #NYRally

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 1558 postów
  • Gender:Male
  • Location:Gotham
  • UZ:KING - ZUCC - KREIDS
  • UD:New York Rangers

Napisano 17 luty 2010 - 05:30

Wydawalo sie, ze Szwedzi beda slabsi, ale jak sie patrzy na ten sklad, to moga pomieszac szyki najlepszym.

No wlasnie, mam podobne wrazenie. Druga linia moze byc bardzo grozna (zreszta wszystkie sa mocne), osobiscie nie moge sie doczekac wystepu Foppy. A do tego Lundqvist w bramce. Szwedzi to starzy turniejowi wyjadacze i moga zrobic niemala niespodzianke. Ale oprocz Szwedow i Amerykanow trzymam tez kciuki za Czechy (Jagr!). Dzis arcyciekawe spotkanie Czech-o-Slowacji ;) Szkoda, ze nie zagra Gaborik i Hossa (?).

#6 cezar85

cezar85

    I AM A RANGER!

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 2045 postów
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec
  • Interests:Hokej.
  • UZ:Ryan Callahan
  • UD:New York Rangers
  • Liga Typerow: Zawieszona na kolku

Napisano 17 luty 2010 - 08:21

Hehe, ja Stanom, bo dla mnie to ich czas i milo by bylo, zeby Staz przywiozl zloto do Denver, Szwedom bo Foppa, Slowakom za Trencin no i mimo wszystko Kanadzie :)


No to z Twoim rozstrzalem, jak zlota nie wygraja Rosjanie to jestes w domu... ;)

Mysle ze mimo wszystko Modin udowodni, ze pojechal do Vancouver zasluzenie... Huselius jest lewoskrzydlowym, szkoda w sumie mlodego Bergforsa, ale np jakbym mial sie zdecydowac na niego a Samuelssona, nawet po starej znajomosci i sentymencie... to wole Fredrika... Huselius w sumie ma 28 oczek w 32 meczach na doroslych MS, wiec jest to swietny wynik, ale tutaj chyba nadal dochodza problemy z zarzadem/sztabem trenerskim, mysle ze Kristian jest w jakis sposob caly czas sklocony ze swoja Federacja...

:lol2: :lol2: :lol2:


#7 raistlin76

raistlin76

    #Why Not Us?

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 7213 postów
  • Gender:Male
  • Location:Krakow
  • UZ:P.F., M.D., G.L., N.M., J.M., S.W.
  • UD:Colorado Avalanche, Pittsburgh Penguins
  • GG:4130783
  • Liga Typerow: Retired

Napisano 17 luty 2010 - 09:31

No to z Twoim rozstrzalem, jak zlota nie wygraja Rosjanie to jestes w domu... ;)

Zawsze wtedy moge cieszyc sie z sukcesu Malkina ;)

Mackforme.jpg

 

Razor!

 

Sig by Patrik - Big Thanks!

 

 


#8 Kobi

Kobi

    Indian Head Native

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 745 postów
  • Gender:Male
  • Location:Tarnowskie Gory
  • Interests:U don't care anyway, do U?
  • UZ:Peter Forsberg, Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks

Napisano 17 luty 2010 - 09:38

Myslicie, ze Szwedzi beda kalkulowac jak na poprzednich IO i odpuszcza np. mecz z Finami, nie podejmujac ostrej walki o pierwsze miejsce w grupie, czy formula rozgrywek, gdzie nie do konca wiadomo z kim sie zagra w cwiercfinale (bo jest faza play off) wyklucza taka mozliwosc?

syg2.PNG
Syg's been made originally by Fraser Davidson, modified by Kobi  ;)


#9 Melvins

Melvins

    Advanced Member

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 646 postów
  • Gender:Male
  • Location:Sektor 322 rzad 10 miejsce nr 5
  • UZ:Jonathan Toews
  • UD:Blackhawks, Cracovia
  • GG:1916738

Napisano 17 luty 2010 - 10:48

Prosze bardzo. Edek Olczyk twierdzi, ze Hagman gra w Toronto :) Tylko prosze nie zrzucac winy na jego polskie korzenie ;P

Btw, po dwoch tercjach 28 - 4 w strzalach...

Użytkownik Melvins edytował ten post 17 luty 2010 - 10:50

@melvins_rule

 

Here come the hawks, the mighty Blackhawks!
Take the attack and we’ll back you Blackhawks!
We’re flyin’ high and now let’s wrap it up!
Let’s go you Hawks, move out!


#10 raistlin76

raistlin76

    #Why Not Us?

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 7213 postów
  • Gender:Male
  • Location:Krakow
  • UZ:P.F., M.D., G.L., N.M., J.M., S.W.
  • UD:Colorado Avalanche, Pittsburgh Penguins
  • GG:4130783
  • Liga Typerow: Retired

Napisano 17 luty 2010 - 10:58

Prosze bardzo. Edek Olczyk twierdzi, ze Hagman gra w Toronto :) Tylko prosze nie zrzucac winy na jego polskie korzenie ;P


Mialo juz nie byc o komentatorach Melvins ;) Dobre, biedny Eddie, pewnie spotkal kogos z naszych :)

Tymczasem Teemu S. w tym meczu wyrownal rekord punktowy w wystepach na IO. Ma obecnie 36 punktow, tyle co Bubnik z Czechoslowacji, Charlamow z ZSRR i Watson z Kanady. Mysle, ze zaklady o to czy pobije ten rekord bylyby z bardzo niskim kursem ;) Pytanie tylko, czy juz dzis, czy dopiero w kolejnym meczu :)

Mackforme.jpg

 

Razor!

 

Sig by Patrik - Big Thanks!

 

 


#11 Y.O.C.

Y.O.C.

    #7

  • Rada Redakcji
  • PipPipPip
  • 3599 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa / Richmond
  • UZ:Sedinowie, C. Giroux, E. Lack
  • UD:Canucks, Comets, Blue Jackets, MODO

Napisano 17 luty 2010 - 11:31

Jedynym osobnikiem, ktory nie podoba mi sie w ich skladzie jest Modin, naprawde nie znajduje powodu, dla ktorego pojechal na IO. Juz lepiej by dali szanse komus mlodemu [Bergfors?]


Bergfors nie mogl pojechac, bo nie byl w szerokiej kadrze zgloszonej w czerwcu, podobnie jak Hedberg czy Naslund...

Yosemite Howlers (2003-2013)            Vancouver Maroons / Swift Foxes (2013- )

 

     sc.gif  sc.gif   sc.gif  sc.gif                                                 sc.gif  sc.gif

     03/04  06/07 08/09  10/11                                 14/15  15/16

 


#12 Y.O.C.

Y.O.C.

    #7

  • Rada Redakcji
  • PipPipPip
  • 3599 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa / Richmond
  • UZ:Sedinowie, C. Giroux, E. Lack
  • UD:Canucks, Comets, Blue Jackets, MODO

Napisano 17 luty 2010 - 11:36

Selanne 9 SOG, Bialorus bodaj 6? Na tylu sie skonczylo? :) Wielkie gratulacje dla Teemu, warto tez przypomniec, ze starszy Koivu jest bliski rekordu asyst na IO.

Dobry mecz, Bialorusini mieli doslownie jedna sytuacje, w ktorej mogli przejac momentum, ale w praktyce nie istnieli przy Finach. Zreszta sami wiecie. Hagman pokazuje, ze jednak umie grac, drogi Bwyanie Buwke (a moze Wodewicku?) :)

Yosemite Howlers (2003-2013)            Vancouver Maroons / Swift Foxes (2013- )

 

     sc.gif  sc.gif   sc.gif  sc.gif                                                 sc.gif  sc.gif

     03/04  06/07 08/09  10/11                                 14/15  15/16

 


#13 Teekon

Teekon

    Member

  • Forumowicz
  • PipPip
  • 34 postów
  • Gender:Male
  • Location:niewazne
  • UZ:Tyler Ennis
  • UD:Buffalo Sabres

Napisano 17 luty 2010 - 11:40

Po emocjach zwiazanych z Liga Mistrzow zarzucilem 3 tercje meczu Finlandia - Bialorus i musze przyznac ze spotkanie to niemal mnie uspilo. Wczorajszy mecz otwarcia( Kanady i Rosji nie ogladalem bo nie bylo sensu) jak na razie pozostaje jedynym godnym IO meczem....

Selanne 9 SOG, Bialorus bodaj 6? Na tylu sie skonczylo?


Bialorusini w koncowce troche sie 'sprezyli' i nabili cos kolo 12-13 strzalow...

Użytkownik Teekon edytował ten post 17 luty 2010 - 11:42

Dołączona grafika

MVP ! MVP ! MVP !

#14 cezar85

cezar85

    I AM A RANGER!

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 2045 postów
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec
  • Interests:Hokej.
  • UZ:Ryan Callahan
  • UD:New York Rangers
  • Liga Typerow: Zawieszona na kolku

Napisano 17 luty 2010 - 11:44

Hagman pokazuje, ze jednak umie grac, drogi Bwyanie Buwke (a moze Wodewicku?) :)


Hagman od dluzszego czasu wyraznie zbieral sily na Igrzyska Olimpijskie, widac bylo, ze jest to dla niego najwazniejszy moment calej kampanii 09/10... szczegolnie po tym, jak rozpoczeli sezon Maple Leafs i jak wiadomo bylo, ze w tym zespole nawet na pol gwizdka bedzie w czolowce strzelcow... takze wyglada na to, ze dopiero po przerwie na IO sztab trenerski Flames odczuje prawdziwa wartosc Niklasa w swoim skladzie... Finowie potwierdzili, ze graja bardzo trudny dla rywali hokej - wszyscy bronia, wygrywaja mnostwo pojedynkow jeden na jeden, takze tych przy bandach - chociaz akurat w bodikach Bialorusinow jedynie bylo widac... lewoskrzydlowi wchodzili jak chcieli wzdluz bandy, a potem kierowali sie przed bramke Kowala, nie dalo sie tego unikac przez 60 minut spotkania... Bialorusini ledwie przekroczyli granice 10 uderzen, naliczono im dwanascie strzalow, glownie dzieki nieco aktywniejszej koncowce spotkania... Selanne jak bylo pisane wyrownal rekord punktow na IO, w meczu z Niemcami powinien go pobic...

Co ciekawe, byl to pierwszy mecz, na ktorym bylo mniej widzow niz na otwarciu gospodarzy turnieju przeciwko Norwegii... dokladniej rzecz biorac - bylo mniej o 12 osob... :) zarowno na otwarciu USA jak i Rosjan widzow bylo nieco wiecej niz na spotkaniu miejscowych...

:lol2: :lol2: :lol2:


#15 Strong

Strong

    Blue & White Heart

  • Redaktor
  • PipPipPip
  • 3387 postów
  • Gender:Male
  • Location:Krakow
  • Interests:HOCKEY!
    Toronto Maple Leafs
    St.Louis Blues
  • UZ:Mats Sundin #13 C
  • UD:Toronto Maple Leafs
  • Liga Typerow: retired

Napisano 17 luty 2010 - 11:51

Zreszta sami wiecie. Hagman pokazuje, ze jednak umie grac, drogi Bwyanie Buwke (a moze Wodewicku?) :)

Michal please, nie mam zamiaru bronic BB bo tez mu uwaznie patrze na rece i staram sie go rozliczac, ale zeby wspominac o nim w przypadku kiedy Hagman strzela dwie bramki slabej, bo mocno oslabionej Bialorusi? wiesz przeciez ze w siedmiu spotkaniach Flames raz trafil do siatki ;)
btw. tak jak pisze Cezar zreszta - glosno mowilo sie w Toronto ze Hagman raz gra, a raz nie gra bo mu sie nie chce.. dziekuje bardzo za takie zaangazowanie..
tak jak sie spodziewalem i pisalem - Bialorus bez kilku napasntikow, a w szczegolnosci Grabowskiego i Kosticyna po prostu moze nie istniec na tym turnieju w ofensywie.. tak bylo dzisiaj, zobaczymy co przyniosa kolejne mecze..

 Maple Leafs PL na facebooku

 

"I miss going to the rink, the new season, I miss driving to the ACC with a knot in my stomach before a big game. But the thing I miss most are the people in Toronto. The spirit that lives in the city, people who care about each other and their Leafs. No fans are more passionate about their team. For me to play the sport I love in the hockey capital of the world, I wouldn't trade those memories."
 


#16 Kobi

Kobi

    Indian Head Native

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 745 postów
  • Gender:Male
  • Location:Tarnowskie Gory
  • Interests:U don't care anyway, do U?
  • UZ:Peter Forsberg, Jonathan Toews
  • UD:Chicago Blackhawks

Napisano 18 luty 2010 - 03:52

Szwedzi skromnie zaczynaja ten turniej. W porownaniu z Kanda i Rosja 2:0 nie wyglada imponujaco ale tez przeciwnik nieco lepszy. Niemcy zagrali calkiem niezle spotkanie, Henka mial nieco szczescia przy 5 na 3 jak mu poprzeczka i slupek zadzwonily. Foppa pokazal pare fajnych podan ale jednak bez punktu.

syg2.PNG
Syg's been made originally by Fraser Davidson, modified by Kobi  ;)


#17 Y.O.C.

Y.O.C.

    #7

  • Rada Redakcji
  • PipPipPip
  • 3599 postów
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa / Richmond
  • UZ:Sedinowie, C. Giroux, E. Lack
  • UD:Canucks, Comets, Blue Jackets, MODO

Napisano 18 luty 2010 - 09:13

To prawda, Niemcy bardzo przyzwoicie, tamto 5 na 3 bylo przelomowe... Ehrhoff prawie wpakowal te bramke i ciekaw jestem, jak potoczylby sie mecz. Szwedzi jakby troche mniej zdeterminowani, pytanie, czy jeszcze sie nie wprowadzili w turniej, czy nie chcieli angazowac wszystkich sil...? Jakos mi na to drugie, niestety, nie wygladalo. Niestety, bo to im kibicuje...

Yosemite Howlers (2003-2013)            Vancouver Maroons / Swift Foxes (2013- )

 

     sc.gif  sc.gif   sc.gif  sc.gif                                                 sc.gif  sc.gif

     03/04  06/07 08/09  10/11                                 14/15  15/16

 


#18 raistlin76

raistlin76

    #Why Not Us?

  • Administrator
  • PipPipPip
  • 7213 postów
  • Gender:Male
  • Location:Krakow
  • UZ:P.F., M.D., G.L., N.M., J.M., S.W.
  • UD:Colorado Avalanche, Pittsburgh Penguins
  • GG:4130783
  • Liga Typerow: Retired

Napisano 18 luty 2010 - 11:02

Tak jak pisalem przy okazji USA z ocenami formy poszczegolnych druzyn wedlug mnie trzeba sie wstrzymac do momentu az bedziemy mieli za soba wszystkie mecze pierwszej fazy. Finowie teoretycznie wypadli lepiej od Szwedow, ale to wcale nie musi oznaczac, ze sa lepsi. Niemcy prowadzenie przez Uwe [Uwi jak mowia w Denver ;) ] Kruppa postawili Szwedom twarde warunki. Poza tym nie zapominajmy, ze druzyna Niemiec, czy Szwajcarii miala wiecej czasu na wspolne treningi i zgranie niz ekipy USA, czy Szwecji, bo ekipy "napakowane" NHL-owcami podeszly do turnieju niejako z marszu a Niemcy czy szwajcarzy juz wczesniej wspolnie trenowali a gracze NHL tylko uzupelnili sklad. Trudno oczekiwac takiej chemii miedzy Backstromem i Alfredssonem jak miedzy Backym i Owca, z ktorym gra na co dzien, podobnie Stastny musi sie zgrac z Parise i Kane w reprezentacji USA. Licze, ze zarowno Amerykanie jak i Szwedzi jeszcze pokaza na co ich stac w tym turnieju.

Mackforme.jpg

 

Razor!

 

Sig by Patrik - Big Thanks!

 

 


#19 Venom

Venom

    #NYRally

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 1558 postów
  • Gender:Male
  • Location:Gotham
  • UZ:KING - ZUCC - KREIDS
  • UD:New York Rangers

Napisano 18 luty 2010 - 05:51

A mnie Szwedzi bardzo rozczarowali. Byc moze patrzac na to jak defensywnie zagrali Niemcy to 2-0 nie jest takie zle, choc rzeczywiscie przy 5-3 slupek i poprzeczka uratowaly Henke. Rozczarowal tez malo widoczny Foppa, ktoremu jak na moje oko brakuje sil. Zreszta w pomeczowym wywiadzie przyznal, ze grajac na codzien na duzym lodowisku trudno przestawic sie na to o wymiarach z NHL, gra jest szybsza, czasu na reakcje mniej... No i tak to wygladalo. Moze jak te NHL-owe reprezentacje zgraja sie bedzie lepiej. Zobaczymy.

#20 cezar85

cezar85

    I AM A RANGER!

  • Weteran Forum
  • PipPipPip
  • 2045 postów
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec
  • Interests:Hokej.
  • UZ:Ryan Callahan
  • UD:New York Rangers
  • Liga Typerow: Zawieszona na kolku

Napisano 18 luty 2010 - 07:54

Byc moze patrzac na to jak defensywnie zagrali Niemcy to 2-0 nie jest takie zle, choc rzeczywiscie przy 5-3 slupek i poprzeczka uratowaly Henke.


Tak tak, tez jestem za tym, zeby Henrik przeprosil za ten slupek i poprzeczke...! Poza tym to Hail The King...!

:lol2: :lol2: :lol2:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych